Handleiding 8. De resultaatlijsten

Na het selecteren van één of meer facetten (Browse) of na het zoeken via Search of Full text search verschijnt er een overzicht van de objecten, teksten en/of instellingen die aan de opgegeven zoekcriteria voldoen. Deze resultaatlijsten bevatten basisinformatie en indien beschikbaar afbeeldingen van de objecten, tekstdragers en instellingen. Per pagina zijn er steeds tien resultaten oplopend op ID-nummer gerangschikt. De basisinformatie bestaat uit:

Memorial objects/Text carriers
  • titel
  • type; Memorial object/Text carrier
  • MeMO memorial object/text carriers ID (identificatienummer)
  • huidige verblijfplaats (plaats, provincie, instellingsnaam)
  • korte beschrijving
(Original) Institutions (Oorspronkelijke instellingen)
  • naam: Nederlandse naam (incl. naamsvarianten) en Engelse naam
  • type instelling
  • MeMO institution ID (identificatienummer)
  • locatie waar de instelling zich bevond, volgens de huidige geografie (plaats, provincie)

Knoppen op de resultatenlijsten

Feature Omschrijving
New search Klik op New Search om een nieuwe zoekactie te starten in de database van het type (Memorial object, Text carrier of Institution) waarin reeds is gezocht. Door op Search in de menubalk te klikken keer je terug naar de default instelling (Memorial objects).
Name or image Klik voor het openmaken van een record op de naam of op de afbeelding.
1 2 3 4 5 6 7 etc. Deze cijferknopjes kunnen worden gebruikt om binnen de resultatenlijst naar een volgende of vorige bladzijde met resultaten te gaan. Iedere volle resultatenpagina bevat 10 resultaten.